sâmbătă, 1 decembrie 2012

Compunere despre Prima zăpadă


O scurtă compunere despre anotimpul iarna şi prima zăpadă, trimisă Rizea Alex, elev în clasa a II-a, la o şcoală din Bucureşti.

Anotimpul zăpezii, al bucuriei şi al cadourilor este aici. De ieri a început să ningă cu fulgi mari şi pufoşi. Natura s-a îmbrăcat în haine albe de gală şi aşteaptă să fie admirată de oamenii veseli.

Cei mai bucuroşi de sosirea iernii sunt copiii. Veselia şi încântarea li se citeşte în ochi. Cu toţii au în gând un singur lucru: jocul în zăpadă. Fascinaţi de albul nesfârşit, nici nu bagă de seamă cum acul termometrului scade mult sub zero.

O bucurie de nestăpânit m-a cuprins şi pe mine. Împreună cu Sergiu ne-am pregătim săniile pentru pârtie, încă de ieri. Nerăbdarea ne-a cuprins. Neaua strălucitoare ne cheamă afară din casă.  Ne îndreptăm spre derdeluşul plin de copii, care se bucură zgomotos de fiecare fulg de nea. După ce am bătătorit bine de tot zăpada cu săniile, a început bulgăreala. Nu ne-am oprit până ce fiecare din nou a devenit alb, din cap până în picioare. După ce am luat o scurtă pauză am adunat multă zăpadă la un loc. Din ea am încropit un om de zăpadă mare. Mândri de isprava noastră ne-am îndreptat bucuroşi spre casă. Chiar dacă oboseala aproape ne doborâse, în ochii fiecărui copil se putea citi fericirea.

De fiecare dată prima zăpadă este minunată, iar iarna este cel mai frumos anotimp pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu