sâmbătă, 1 decembrie 2012

Compunere despre recreație - În recreație


O compunere scurtă despre recreație. Compunerea este potrivită pentru o temă cu titlul "Cum îmi petrec recreația".

Ce poți face într-o recreație?
Poti juca un Angry Birds
Sunetul soneriei sfâșie liniștea din clasă. Atmosfera monotonă se animă dintr-o dată. Dinspre coridor se aud glasuri vesele, semn că în unele clase sfârșitul orei a coincis cu sunetul care anunță pauza. Profesorul anunță sfârșitul orei și în clasa mea. Abia atunci cei peste 25 de elevi ai clasei se ridică în picioare, iar pauza poate începe. Caietele și cărțile sunt date la o parte, iar locul lor sunt luate de pachete cu mâncare, sucuri și fructe. Pe nesimțite, vacarmul crește în clasă. Glasurile vesele și pline de viață ale elevilor fac clasa mică să răsune. Între timp o parte din colegii mei au ieșit din sala de clasă. Se îndreaptă spre curtea școlii deja devenită neîncăpătoare.

În tot acest timp eu am privit acestă mișcare, dinspre clasă spre curtea școlii, din banca în care stau. În această pauză nu voi ieși din clasă. Sunt ușor apatic și parcă și obosit. Nu simt nici nevoia să mănânc nici sau să beau ceva. De învățat m-am săturat, ieri după-amiază am petrecut mai multe ore în față cărților. Aproape ad-hoc hotărăsc că am nevoie să fac ceva amuzant, care să mă binedispună puțin și să-mi alunge starea de moleșeală pe care o resimt. După câteva secunde de gândire găsesc ce ar putea rupe starea mea de adormire: un joc pe iphonul meu. Nici nu deschid bine jocul meu preferat, Angry Birds, că simt cum veselia mă cuprinde. Până la sfârșitul pauzei încing telefonul și fac păsările din Angry Birds să chiuie. Sunetul soneriei anunță pauza, exact în momentul în care termin nivelul jocului. Am închis telefonul la timp. La scurt timp profesoara își face simțită prezență, elevii fiind deja la locurile lor. O nouă oră începe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu