sâmbătă, 1 decembrie 2012

Compunere - o întâmplare neobişnuită


O compunere despre o întâmplare neobişnuită.

Vara trecută, împreună cu bunicul meu, ne îndreptam spre pădurea din apropierea satului de munte. Pentru a ajunge acolo trebuia să trecem peste o apă. Deoarece pârâul avea ape destul de repezi, sătenii din apropiere au construit o punte. 

Cum ne apropiam noi de locul de trecere peste apă, am zărit de la depărtare, pe malurile pârâului, două capre sălbatice. Ca un la un semn, ambele capre s-au hotărât să treacă pe punte. Una venea dintr-o parte, iar alta din cealaltă parte. S-au întâlnit la mijlocul punţii şi s-au oprit. S-au privit una pe cealaltă preţ de câteva secunde. Cum puntea era strâmtă, cât să încapă un om, nu au avut loc de trecere una pe lângă cealaltă. Cum nici una nu vroia să se dea la o parte s-au luat la bătaie. Gâlceava a ţinut puţin timp. S-au lovit de câteva ori după care au căzut în apă. Probabil că apa rece le-a făcut bine. Au încetat să se mai bată şi s-au îndreptat tăcute spre păduricea din apropiere.

În tot acest timp, eu şi bunicul meu ne-am oprit şi am privit amuzaţi întâmplarea. După ce am văzut că întâmplarea a avut un final fericit, ne-am apropiat de punte. Am trecut-o, după care ne-am văzut de drumul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu